Poslanico, ki je tokrat prvič v stripu, je pripravil Boštjan Gorenc – Pižama, ilustriral pa jo je Jaka Vukotič. Najdete jo na povezavi:
https://www.zpms.si/wp-content/uploads/2021/09/ZPMS_Teden-otroka_plakat_339X480_RGB.pdf
Ob Tednu otroka smo se na OŠ Nazarje pogovarjali o pomenu igre.
Kaj mi pomeni igra? Kako se počutim, ko se igram?
To je sprostitev, zabava, občutek sreče, veselje. Ob igri odmisliš težave in doživljaš različna čustva (jeza, ko izgubiš, žalost, če ti ne uspe, veselje …).
Z igro prebudimo našo otroško dušo, pri igri čas hitreje mine, pomembna je zaradi druženja in stikov s prijatelji.
Katere igre so mi všeč? Zakaj?
Športne, ker se lahko razgibaš, ob tem se zabavaš in hkrati narediš nekaj zase, spodbujajo tekmovalnost, krepijo skupinskega duha.
Namizne igre, ker se družimo z družino in prijatelji.
Otroške (klasične), ker te spomnijo na stare lepe čase.
Skupinske, ker se družiš in tekmuješ s prijatelji in neznanci.
Vodne, ker padec ne boli, ker si moker.
Elektronske, ker preizkušaš samega sebe.
Računalniške, saj se ob njih ne utrudim, se sprostim.
Družabne, saj povezujejo družino, družimo se z vrstniki, ob njih je potrebno kdaj tudi razmišljati, spodbujajo pripadnost ekipi.
Katere igre so primerne za šolske odmore?
Pogovarjanje, namizne (enka, križec-krožec, vislice, potapljanje ladjic), podajanje peresnice, risanje po tabli (pred uro moraš to izbrisati), tekmovanje, kdo prej napiše nalogo, podajanje papirnatih aviončkov, kdo prej zbriše tablo, risanje na stenski plakat (ki je temu namenjen).
Družabne, saj jih lahko igramo v miru, vsi.
Koliko časa dnevno se igram in v tem uživam?
To je odvisno od tega, s kom si, kje si, kako se počutiš. So dnevi, ko je preveč dejavnosti in ni časa za igro.
Pol ure do uro.
Precej je odvisno od posameznika in vrste iger. Računalniške se igrajo dlje.
Igra je eden najmočnejših osebnih virov moči, ki nam lahko izjemno pomaga v času strahu in pritiskov. Spomin na lepo doživetje, pri katerem smo sodelovali in uživali, nam daje moč.
Šolska skupnost učencev OŠ in POŠ Nazarje